1. Méretcsere menete
Abban az esetben, ha a kiszállított termék mérete nem megfelelő, természetesen van lehetőség a termék cseréjére, a kiszállítást követő 14 napon belül. Méretcsere esetén a visszaküldés a Vevő költsége, az újabb kiküldés költségét mi álljuk.
A méretcsere a következő módon történik:
- Méretcsere szándék jelzése Fogyasztó által az -itt elérhető- Elektronikus Visszaküldési Nyilatkozat kitöltésével. Fontos: Minden cserélni kívánt termékre szükséges kitölteni az elektronikus nyilatkozatot!
- Termék eredeti csomagban történő visszajuttatása Fogyasztó által a Cipő-eshop 4400 Nyíregyháza, Zrínyi u. 8-10. címre, tel: +36 70 555 0274
- Termék visszaérkezését követően 1-2 munkanapon belül a cserélt méret kiküldése általunk.
FONTOS: Kérjük, hogy tegye tasakba vagy tekerje folpack fóliába a cipősdobozt és a tasakot/folpack fóliát ragassza körbe vastag ragasztószalaggal, annak érdekében, hogy a csomag épségben érkezzen vissza hozzánk. Köszönjük!
2. Elállás menete
Az átvételtől számítva 14 nap áll a Vevők rendelkezésére a termék visszaküldésére, elállási jogukat gyakorolva.
Az elállással kapcsolatosan a következő teendői vannak:
- Elállási szándék jelzése az -itt elérhető- Elektronikus Visszaküldési Nyilatkozat kitöltésével. Fontos: minden elállással érintett termékre szükséges kitölteni az elektronikus nyilatkozatot!
- A termék eredeti csomagolásban történő visszajuttatása a következő címre: Cipő-eshop 4400 Nyíregyháza, Zrínyi u. 8-10., tel: +36 70 555 0274
FONTOS: Kérjük, hogy tegye tasakba vagy tekerje folpack fóliába a cipősdobozt és a tasakot/folpack fóliát ragassza körbe vastag ragasztószalaggal, annak érdekében, hogy a csomag épségben érkezzen vissza hozzánk. Köszönjük!
Visszaküldéssel kapcsolatos fontos információk
- Elállás szándékát, Méretcsere igényét az -itt elérhető- Elektronikus Visszaküldési Nyilatkozat kitöltésével tudja jelezni.
- Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben az űrlap kitöltése nélkül küldenek vissza hozzánk termékeket, a termékek azonosítása hosszabb időt veszi igénybe.
- A visszaszállítás a Fogyasztó költsége és felelőssége, csak olyan csomagot tudunk átvenni, amely pénzügyileg rendezve érkezik meg hozzánk.
- A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza hozzánk a Cipő-eshop 4400 Nyíregyháza, Zrínyi u. 8-10. címre.
- A termék vételárát az elállásról való tudomásszerzést követően haladéktalanul, legkésőbb 14 napon belül térítjük vissza. A termék visszaérkezéséig a vételár visszatartásának jogát fenntartjuk. A rendelések visszatérítése kizárólag átutalással / SimplePay rendszerén keresztül történik.
- Szeretnénk felhívni a figyelmet az ÁSZF 10.8 bekezdésében foglaltakra:
“Fogyasztó tudomásul veszi és elfogadja, hogy a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel, az így keletkezett értékcsökkenést az Üzemeltető jogosult Fogyasztótól követelni.”
A méretcserével kapcsolatos további tudnivalók:
-
Vevő amennyiben a megrendelt termék méretét nem találja megfelelőnek, a megrendelt termék kézhezvételét követő 14 napon belül Üzemeltetőnek jelezheti méretcsere igényét.
-
Üzemeltető méretcserét kizárólag a megrendelt termékre biztosít (termék egyediségét azonosító ismertetőjegyek: márka, modellszám). Amennyiben a megrendelt termékre vonatkozóan Üzemeltető a méretcserét nem tudja biztosítani, Vevő elállási jogával élhet.
-
Méretcsere kérése esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli.
-
Fogyasztó köteles a terméket annak dobozában az Üzemeltető által megjelölt visszaküldési címre visszaküldeni, mivel a doboz is a kiskereskedelmi forgalom részét képezi, azon a termék beazonosításához szükséges egyedi azonosítók találhatók.
-
Fogyasztó tudomásul veszi és elfogadja, hogy a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel, az így keletkezett értékcsökkenést az Üzemeltető jogosult Fogyasztótól követelni.
-
Üzemeltető nem köteles átvenni a visszaküldött terméket, ha Fogyasztó nem fizette meg a visszaszállítás költségét. Kérjük vegye figyelembe, hogy az utánvéttel visszaküldött terméket nem áll módunkban átvenni.
Az elállással kapcsolatos további tudnivalók:
- Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. A rendelkezésre álló határidőt az áru átvételétől; több áru adásvételekor, ha az egyes áruk szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott árunak az átvételétől kell számítani.
- Fogyasztó a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.
- Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, harmadik személy a terméket átveszi.
- A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
- Írásban történő elállás esetén elegendő az Elektronikus Visszaküldési Nyilatkozatot elküldeni a kézhezvételtől számított 14 napon belül.
- Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli.
- Fogyasztó köteles a terméket annak dobozában az Üzemeltető által megjelölt visszaküldési címre visszaküldeni, mivel a doboz is a kiskereskedelmi forgalom részét képezi, azon a termék beazonosításához szükséges egyedi azonosítók találhatók.
- Fogyasztó tudomásul veszi és elfogadja, hogy a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel, az így keletkezett értékcsökkenést az Üzemeltető jogosult Fogyasztótól követelni.
- Üzemeltető jogosult a termék vételárát a termék visszaérkezéséig visszatartani. Üzemeltető a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Fogyasztó részére, beleértve a termék kiszállítási díját is.
- Üzemeltető a Fogyasztónak visszajáró összeget a Fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon juttatja vissza. Fogyasztó hozzájárul, hogy Üzemeltető indokolt esetben (különösen harmadik fél által biztosított szolgálatás hibája) az igénybe vett fizetési módtól eltérő módon térítse vissza a visszajáró összeget. Fogyasztó kifejezetten hozzájárul, hogy utánvéttel történő fizetési mód esetén Üzemeltető a visszajáró összeget banki átutalással térítse vissza számára. Amennyiben Üzemeltető az igénybe vett fizetési módtól eltérő módon téríti vissza Fogyasztó számára a visszajáró összeget, Fogyasztót ebből adódóan többletdíj nem terheli.
- Üzemeltető nem köteles a Fogyasztó részére megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Üzemeltető által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.
- A visszatérítést Üzemeltető mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
- A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Fogyasztó Üzemeltető részére.
- Üzemeltető nem köteles átvenni a visszaküldött terméket, ha Fogyasztó nem fizette meg a visszaszállítás költségét. Kérjük vegye figyelembe, hogy az utánvéttel visszaküldött terméket nem áll módunkban átvenni.
- Az elállási jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztónak minősülő Felhasználókat illeti meg.
- Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár e.
Az Elektronikus Visszaküldési Nyilatkozat ide kattintva érhető el.